7. Příběh – Fate of The Morningstar

Samotný Ferryman tě požádal o pomoc. Čas pozastavit tvůj čas na světě živých a zamířit na Ferry of the Damned.

V tomto příběhu budete vyhledávat posádku Morningstaru, jejichž životy byly ukončeny a duše polapeny.

Krok 1 : Aktivace příběhu

Tento příběh začíná na velice neobvyklém místě. Zab se a zamiř na Ferry of the Damned, kde se setkáš s Ferrymanem. Hned vedle něj leží knížka, kterou aktivuješ tento příběh.

Ferryman ti poví o pár ztracených duších a jednou z jeho nejcenějších pozůstalostí, lucerna, která dokáže zvednout závoj duševního světa a ukázat ti příběhy duší.

Krok 2: Získej čarovnou lucernu

Jedna ze stránek v knížce ti poví, kde leží sarkofág, ve kterém je Ferryman uložený spolu se svojí lucernou.

Dva nejčastější ostrovy jsou Kraken’s Fall a Marauder’s Arch. Oba dva budou vyžadovat výšlap na největší vrchol k seschlému stromu

Jakmile najdeš sarkofág a otevřeš ho, vem z něj Ferrymanovu lucernu.

Teď už máme očarovanou lucernu a můžeme najít duše posádky Morningstar a osvobodit je.

Při průchodu příběhem pomocí lucerny je důležité řídit se začátkem podle směru stop. Občas mají stopy mezi sebou velkou mezeru.

Teď podle knížky zjisti, který ostrov je zmíněn. Buď to může být Old Faithful Isle, nebo Kraken’s Fall. Zamiř na severní pláž Kraken’s Fall nebo na jižní pláž Old Faithful Isle.

Začneme s Old Faithful Isle. Pokud máš Kraken’s Fall, tak si přečti co dělat a to budeš moc využít i na Kraken’s Fallu, jen musíš dávat větší pozor na směr.

Old Faithful Isle

Stopa začíná na South pláži. Vytáhni lanternu a zvedni jí do vzduchu k odhalení scény. Měl by jsi narazit na rowboatu s několika truhlama uvnitř. Nedaleko je obří skeleton s dalšími skeletony.

Zamiř na pláž, kde najdeš 3 piráty sedící u táboráku. S lucernou zdviženou vyraž nahoru po cestě. Tady budeš sledovat jak se pomalu rozdělují. Budeš muset následovat každou jednu stopu. Jde o Dinger, Fontaine a Slate.

Následuj pirátské stopy, dva pirát zamíří doleva (West) a jeden doprava (East)

Začneme s piráty Dinger a Fontaine, kteří zamířili do leva.

Krok 3: Osvoboď Dingerovu duši

Následováním 2 párů stop vedoucí na West dojdeš na vrchol South West strany ostrova. Jsou tam nedaleko barely, kde se stopy znovu rozdělí. Jedna jde do leva (South) a druhá doprava (West)

K nalezení Dinger budeme muset jít doprava na South

Nedaleko od tohoto rozdělení najdeš Dingera jak je shozený z útesu.

Nyní budeš muset následovat Dingera do jeho záhuby, skoč za ním ale ujisti sde, že máš plné životy. Jakmile budeš dole, vytáhni lucernu aby jsi viděl, jak Dingerovu duši dávají truhly.

Nyní budeš muset následovat stopy, nyní už ale skeletonské.

Skeletoni se též rozdělí. Jeden s klíčem a druhý s truhlou.

Pokud budeš následovat skeletona s truhlou, tak stačí vykopat truhlu tam kde on jí zakopal.

Jakmile dojdeš k druhému skeletonovi, který odnášel klíč nahoru na skálu. Dorazíš ke kanónu, do kterého nabil klíč, který potřebuješ.

Vem kanón a namiř ho stejně jako obraz přes lucernu. Tímto kanónem se pak vystřel do vody, kde najdeš klíč k truhle.

Nyní můžeš otevřít truhlu a osvobodit duši Dingera.

Krok 4: Osvoboď duši Fontaine

Vrať se tam, kde jsi se rozhodl následovat Dingerovi stopy a místo toho jdi po druhé stopě. Zamíříš chvilku an South a pak projdeš malou pevností. Napříč cestou uvidíš příběh, který potkal Fontaine.

Pokračuj dál ke vstupu pevnosti. Tam uvidíš nelítostné skeletony, který nejen vezmou jeho život, ale i duši.

Následuj znovu stopy skeletonů a vydej se doprava až se rozdělí. To tě zavede k truhle.

Teď když už máš truhlu tak jdi zpátky k skeletonským stopám a jdi na druhou stranu.

Tato cesta tě zavede k táboráku. Poblíž něho by měla být páka, kterou když zatlačíš, tak se sníží klec, ve které je klíč.

Tento klíč použíj na truhlu, kterou si před chvílí našel a osvoboď Fontaineho duši.

Krok 5: Osvoboď Eli Slate duši

Vrať se k scéně, kde to vše začlo. Kde piráti v poklidu seděli kolem táboráku než k nim přišli skeletoni.

Následuj jejich stopy a dojdi tam, kde se rozdělili. Tentokrát budeme sledovat stopu, která vede na East. Následuj tuto stopu, která bude vést. Následuj tyto kroky. Cestou tímto příběhem uvidíš epickou bitvu mezi Kapitánem Eli Slate a Skeleton Lordem Graymarrow, který má obří zbraň.

Nakonec Kapitán Eli Slate skončí jako jeho posádka, duši uvězněnou v truhle.

Až dojdeš k tomu, kdy ukládají jeho duši do truhly, kousek od toho uvidíš mapu, která ukazuje na to, kde je truhla zakopána.

Lokace této truhly je přímo za plotem u mapy.

Teď je čas získat klíč k této truhle. Vrať se tam, kde skeletoni ukradli duši Eli Slate. Samozřejmě z této scény taky utíká skeleton s klíčem. Tentokrát následu jeho. Následuj ho a zjistíš, že zastaví na konci útesu a zahodí klíč do vody. Prohledej dno oceánu zhruba 20 metrů od kraje ostrova.

Odemkni truhlu a osvoboď duši Eli!

Krok 6: Vrať se na Ferry of The Damned

Čas vyrazit zpátky do země zapovězených. Nyní u východu potkáš všechny duše, které si osvobodil. Ferryman ti poděkuje za záchranu těchto duší.

Nyní si dodělal tento příběh a jsi připravený pomstit posádku Morningstaru. Jsi zase o krok blíže k vyplutí k Shores of Gold!

Lokace deníků

Pokud chceš 100% splnění tohoto příběhu, musíš sesbírat i 5 deníků. Zde jsme si pro tebe připravili návod, kde se tyto deníky nachází.