6. Příběh: The Art of the Trickster

Krok 1: Art of the Trickster Tall Tale knížka

Tuto knihu Tall Tale najdeš u našeho dobrýho přítele Saltyho, který se nachází na E straně Plunder Valley. Hlasuj pro Tall Tale, a knížka se ti přidá k mapám a Salty ti řekne o lstivém Trapmakerovi (výrobce pastí).

Briggsy najala Trapmakera, aby pro ni vytvořil pasti a chránil její skrýš. Možná Trapmaker ví, kde se jeden z těchto kamenů Shroudbreakera skrývá.

Krok 2: Najdi Rum Bottle Spyglass

V této části Tall Tale se budeš držet ostrova Plunder Valley. Zamiř na W tunel, který je odnoží jeskyně s Netopýří malbou vevnitř. Jdi odsud a zatoč vlevo do místnosti plné koster.

Tato první hádanka vám umožní pohybovat různými kostry po místnosti tak, aby odpovídaly pozicím popsaným v knize Tall Tale.

The forsaken Captain points to fire and ash…

Najdi skeleton kostu, která ukazuje prstem a otáčej s ní dokud její ruka neukazuje na oheň na druhé straně místnosti.

Hand in hand, two lovers face their destiny…

Najdi pár skeletonů a natoč jejich ruce tak, aby se drželi za ruce.

The Rum Runner laid her drink to rest…

Najdi skeletona s hrnkem grogu v ruce. Otáčej jeho rokou – hrnek musí být dole.

The thief hides behind her mask of gold…

Najděte skeletona, který drží masku, interaguj sním, dokud nebude mít masku ​​na obličeji.

Jakmile budou všechni skeletoni ve správné poloze, klec uprostřed místnosti klesne. V této kleci bude bude skeleton, který má v ruce dalekohled a poznámky.

Po zvednutí dalekohledu se ti odemkne komendace Drinking in the View.

Krok 3: Najdi klíč Trapmakera

V závislosti na nových stránkách přidaných do tvojí knihy Tall Tale, budeš buď směřovat k ostrovu Discovery Ridge, nebo zůstaneš na Plunder Valley. Na obou ostrovech budeš plnit stejný úkol – hledat protizávaží na Trapmakerovy váhy.

Poslední stránka tvojí knihy bude obsahovat pohled na část ostrova z ptačí perspektivy. Najdi Trapmakerovu značku na ostrově, jak je znázorněno na obrázku v knize. Nejdůležitější částí stránky je obrázek a slova pod obrázkem.

Slova těsně pod obrazem části ostrova, na kterou jsme se zaměřili, zmíní dva typy objektů. Co budeš chtít udělat je, zarovnat tyto dva objekty do očí obrysu skeletona v nově objeveném dalekohledu. Jakmile tyto dva objekty zarovnáš s očima, ústa kostry v dalekohledu budou ukazovat na místo kopání.

Tyto dva objekty mohou být buď fyzické objekty na ostrově, jako je člun, nebo skalní malba, která znázorňuje objekt.

Například: „Paluba a kormidlo, kde jsem kdysi stál, kamenem se nyní změnilo na unášené dřevo.“. Hledej kusy dřeva blízko kamene.

Zrovnej objekty s očemi v dalekohledu a pak kopej na místě kde ukazuje pusa skeletona „X“. Na ostrově najdeš více poznámek pro další dvě místa.

Další příklady zahrnují:

Plunder Valley

Caged inside a kind of brig, near broken urn a place to dig

Caged and trapped I may be bound, near ancient urn within the ground

Dark creatures now awake, an ancient call for all our sake

Once soaring through the sky with pride, now crawling in the earth to hide

Salvage and wood to batten down hatches, closer now if viewpoint matches

For forgotten people long we scour, in search of an ancient burning power

Rum and sea forever my fate, iron serves a fiery hate

Rum and gold drown my grief, ferried for an accused thief

Crossed the seas now lost for days, I feel a red piercing gaze

Wood and iron my be the tools, to save my soul from greedy fools

Discovery Ridge

Through island waters I rowed in awe, spited by a fearsome jaw

Deck and helm where once I stood, by stone now turned to drifting wood

The red sun rises gifting light, the blue moon shines bright at night

Plundered supplies help my plight, friends of the sea fill my sight

Ancient people praise the sea, in ships they used a fabled key

Through leafy palms I stumble and tread, through rum and greed I lost my head

Salvage and supplies steel my nerve, for gold and greed I have to serve

Třetí vyřešená stránka ti umožní vykopat klíč (Trapmaker’s Gunpowder Key). Toto je protizávaží, které jsi hledal!

Nezdržuj se příliš dlouho. Trapmaker nastavil pasti na ostrově, tak aby se aktivovali s položením protizávaží na váhu. Rychle běž zpět na svou loď s protizávažím, než tě dožene obrovská exploze!

Nalezení klíče ti odemkne komendaci The Trickster’s Key.

Krok 4: Doruč protizávaží na Sailor’s Bounty

Nyní budeš muset přinést protiváhu do jeskynního ostrova Sailor’s Bounty. Nebude to tak snadné, jak to zní. Je tam podzemní jeskynní systém, který musíš prozkoumat. Má desítky pastí od bodců v zemi až po kyvadla s čepelemi.

Měl by jsi být schopen vyhnout se většině z nich, pokud se díváš pod nohy. Nestoupej na žádnou z dřevěných plošin, která trčí z písku. Jsou to tlakové „senzory“, které aktivují pasti v tunelu.

Protizávaží není nezničitelné, takže s ním musíš být velmi opatrný. Skeletoni, pasti a vybuchující sudy mohou závaží poškodit.

Postupuj podle značek Trapmakera na stěnách až do cíle.

Jakmile dáš protiváhu na váhu, vyběhnou na tebe skeletoni a pak na závěr kapitán doupěte (Captain of the Lair).

Místnost, ve které bojuješ s vlnami skeletonů obsahuje páčky. Můžeš je použít na aktivaci pastí a tak zabít skeletony. Tebe mohou také zabít, takže si dávej pozor na to, kam se postavíš po zatáhnutí za páku.

Když porazíš Kapitána, vypadne z něj totem a další poznámky. Vem totem a běž přes všechny ty pasti zpět na loď.

Krok 5: Otevři Ancient Vault

Podle toho jaký totem získáš na Sailor’s Bounty se bude odvíjet tvoje další zastávka.

  • Boar Totem – Devil’s Ridge
  • Crab Totem – Uncharted Island at N13
  • Moon Totem – Crescent Isle
  • Scarab Totem – Crook’s Hollow
  • Snake Totem – Mermaid’s Hideaway
  • Shark Totem – Kraken’s Fall

Tento Ancient Vault se nebude odemykat puzzlem. Budeš muset bojovat s vlnami skeletonů.

Zapal všechny čtyři podstavce a boj může začít! Počkat, co to je? To je Shroudbreaker kámen, ale tak rychle? Běž do malého koutku, ve kterém je kámen, a zvedni ho. Ne tak rychle!

Setkáš se s uzavřeným Vaultem a vlnami skeletonů. Budeš bojovat s novými korálovými skeletony. Budou tři vlny, každá s vlastním kapitánem, kterého musíš porazí.

Porážení kapitáni upustí medailon. Umísti medailon do oltáře. Po vložení tří medailonů se Vault otevře. A tak můžeš odejít i se svou odměnou.

Sebrání kamenu ti odemkne komendaci The Trickster’s Stone.

Krok 6: Vrať Shroudbreaker kámen

S kamenem v ruce se vrať na ostrov Plunder Valley a dej ho Saltymu.

Tohle dokončí celou Tall Tale odemkne ti ješte jednu komendaci.

Lokace Deníků

Samozřejmě jako vždy, ke splnění 100% této tall tale musíš najít všechny deníky. Zde jsme ti připravili návod, kde je najít.